הפיכת שיחות שירות לשיחות מכירה.
ניהול א.ח.ר
שימור לקוחות
מחקרים רבים מראים כי עלות רכישת לקוחות חדשים עולה בהרבה על עלות שימור לקוח קיים. לכן חברות רבות מגיעות להבנה כי הנכס היקר ביותר שלהן הוא בסיס הלקוחות הקיים של החברה. מסיבה זו, על מנת לגדול ולהצליח עליהן להשקיע בשימור המאגר והפיכתו למקור רווח מרכזי.
על מנת לסייע לארגונים לגדול ולמנף את בסיס הלקוחות הקיים שלהם ארגון א.ח.ר פיתח תכנית ייחודית לשימור לקוחות.
בניית תמהיל הצעות מיוחדות ללקוחות קיימים.
יצירת תקשורת רציפה עם הלקוחות.
זיהוי וטיפול בלקוחות מאותתי נטישה.