טיפול בתלונות.
"התלונה כמתנה ארגונית"
< | 1 | 2 | 3 | > |
טיפול בתלונות.
"התלונה כמתנה ארגונית"
אינטליגנציה רגשית ויצירתיות
בשרות לקוחות.
המנהל כמנהל שרות העובדים,
יצירת חווית עובד.
לתת שירות זאת אומנות ומיומנות נרכשת. לכן פיתחנו עבור ארגונים סדנאות מיוחדות המתמחות בשדרוג מערך השירות והכשרת ההון האנושי המעניק אותו.
מתוך תפיסה שלמידה משמעותית מלווה בחוויה רגשית, פיתחנו סדנאות היוצרות חוויה מיוחדת למשתתפים ומהוות מנוף לשינוי ארגוני תוך יצירת סביבת למידה מהנה ומפרה.
< | 1 | 2 | > |
ניהול קונפליקטים
שרות באמצעות הטלפון.
"שירות מוכר" הינה הדרך להפוך פניית שירות לשיחת מכירה. זוהי הזדמנות למנף את המגע עם הלקוח למקור הכנסה נוסף. לכן, בהגדרתו, "שירות מוכר" הינו בבסיסו מתן מענה נכון לצרכים הייחודיים של הלקוח.