ניהול א.ח.ר​

שירות לקוחות

יעוץ בנושאי שירות פנים וחוץ

שירות לקוחות הינו אחד מאבני היסוד של ארגונים. הקשר האמין והאיכותי עם הלקוחות הינו בעל פוטנציאל להפוך כל פונה לא רק ללקוח חוזר אלא גם ללקוח ממליץ.

"ארגון א.ח.ר" מציע מגוון שירותים בתחומי שירות הלקוחות על מנת למקסם ולייעל את המערך ולהפוך אותו לא רק למקור שירות אלא גם למקור הכנסה מניב עבור הארגון.

במסגרת הייעוץ ניתנים השירותים הבאים:

● אבחון מצב השירות בשיתוף העובדים למציאת פתרונות יצירתיים לשיפור השירות.

● התאמת הפתרונות לתרבות הארגונית הקיימת, ובניית "תורת שירות" אחידה.

● בניית מערך בקרה לבדיקת שירות פנים וחוץ.

התמחות בהקמת מרכזי מכירות ושירות

במסגרת השירות אנו מלווים את הארגון בהקמת מרכזי מכירות ושירות משלב הרעיון ועד לניהולו בפועל.

 השירות כולל:

בניית יעדים, תהליכי בקרה ומעקב, תימרוץ ותגמול על ביצועים.​

הגדרת תפקידים ותהליכי עבודה.​

תמיכה והקמה של מערכי שירות ומכירות​

אימון אישי לאנשי שירות ומכירות.​

ליווי מנהלים.​

משובים פנימיים וחיצוניים on-line/off-line.​