שירות לקוחות

 

 

 יעוץ בנושאי שירות פנים וחוץ

 

שירות לקוחות הינו אחד מאבני היסוד של ארגונים. הקשר האמין והאיכותי עם הלקוחות הינו בעל פוטנציאל להפוך כל פונה לא רק ללקוח חוזר אלא גם ללקוח ממליץ.

 

"ארגון א.ח.ר" מציע מגוון שירותים בתחומי שירות הלקוחות על מנת למקסם ולייעל את המערך ולהפוך אותו לא רק למקור שירות אלא גם למקור הכנסה מניב עבור הארגון.

 

במסגרת הייעוץ ניתנים השירותים הבאים:

 

  • אבחון מצב השירות בשיתוף העובדים (כלי ייחודי).
  • גיוס העובדים וההנהלה למציאת פתרונות יצירתיים לשיפור השירות.
  • התאמת הפתרונות לתרבות הארגונית הקיימת, ובניית "תורת שירות" אחידה.
  • בניית צוותי משימה להטמעת השינוי.
  • בניית מערך בקרה לבדיקת שירות פנים וחוץ.
  • תמיכה והקמה של מערך שירות לקוחות.
  • פיתוח והטמעה של תפיסת "חווית לקוח".
  • אימון אישי לאנשי שירות ומכירות.
  • פיתוח תפיסת "שירות מוכר".

 

 

 

 

התמחות בהקמת מרכזי מכירות ושירות

 

הקמת מרכז שירות לקוחות עשוי להיות פרויקט גדול ומורכב. אנו כאן על מנת להביא את הניסיון והידע שלנו אל תוך התהליך ולייצר מערך שירות איכותי ויעיל.

 

במסגרת השירות אנו מלווים את הארגון בהקמת מרכזי מכירות ושירות משלב הרעיון ועד לניהולו בפועל.

 

השירות כולל:

 

  • בניית מרכזי מכירות ושירות.
  • הגדרת תפקידים ותהליכי עבודה.
  • בניית יעדים, תהליכי בקרה ומעקב, תימרוץ ותגמול על ביצועים.
  • משובים פנימיים וחיצוניים - on-line/off-line.
  • תחזוקה שוטפת של מרכזי מכירות ושירות.
  • ליווי מנהלים.

 

 

עומדים בפני תהליך הקמת מרכזי שירות לקוחות? קבעו איתנו פגישה ראשונית ללא התחייבות על מנת לבחון כיצד נוכל לייעל עבורכם את התהליך.

 

 

 

 

שימור לקוחות

 

מחקרים רבים מראים כי עלות רכישת לקוחות חדשים עולה בהרבה על עלות שימור לקוח קיים. לכן חברות רבות מגיעות להבנה כי הנכס היקר ביותר שלהן הוא בסיס הלקוחות הקיים של החברה. מסיבה זו, על מנת לגדול ולהצליח עליהן להשקיע בשימור המאגר והפיכתו למקור רווח מרכזי.

 

על מנת לסייע לארגונים לגדול ולמנף את בסיס הלקוחות הקיים שלהם ארגון א.ח.ר פיתח תכנית ייחודית לשימור לקוחות.

 

במסגרת התוכנית נלווה אתכם על מנת לבחון את קהל הלקוחות הקיים שלכם  ונטמיע דרכי עבודה בארגון אשר מטרתם :

 

  • זיהוי וטיפול בלקוחות מאותתי נטישה
  • יצירת תקשורת רציפה עם הלקוחות.
  • בניית תמהיל הצעות מיוחדות ללקוחות קיימים.
  • הפיכת שיחות שירות לשיחות מכירה.
  • זיהוי לקוחות מניבים.

 

 

נשמח לעזור לכם לבנות תכנית  יצירתית המותאמת לקהל לקוחותיכם ולייצר מקור הכנסה חדש מהקיים.