סדנאות שירות לקוחות

 סדנאות בתחום השרות

 

לתת שירות זאת אומנות ומיומנות נרכשת. לכן פיתחנו עבור ארגונים סדנאות מיוחדות המתמחות בשדרוג מערך השירות והכשרת ההון האנושי המעניק אותו.

 

מתוך תפיסה שלמידה משמעותית מלווה בחוויה רגשית, פיתחנו סדנאות היוצרות חוויה מיוחדת למשתתפים ומהוות מנוף לשינוי ארגוני תוך יצירת סביבת למידה מהנה ומפרה.

 

הסדנאות מותאמות לדרישות ולאפיוני הלקוחות ומתמקדות במגוון נושאים בתחום השרות כגון:

 

  • יצירת חווית לקוח.
  • אינטליגנציה רגשית בשרות לקוחות.
  • טיפול בתלונות.
  • שרות באמצעות הטלפון.
  • סגנונות תקשורת והשפעתם על איכות השרות.
  • טיפול בלקוחות 'קשים'.
  • ניהול קונפליקטים.
  • יצירתיות בשרות.

 

 

קהל היעד :

 

  • מנהלים.
  • נציגי שרות.
  • אנשי מכירות ושיווק.
  • נותני שרות פנים ושרות חוץ ברמות שונות בארגון.

 

 

סדנאות "שירות מוכר":

 

"שירות מוכר" הינה הדרך להפוך פניית שירות לשיחת מכירה. זוהי הזדמנות למנף את המגע עם הלקוח למקור הכנסה נוסף. לכן, בהגדרתו, "שירות מוכר" הינו בבסיסו מתן מענה נכון לצרכים הייחודיים של הלקוח.

 

הנושאים המרכזיים בהם נעסוק בסדנאות "שירות מוכר":

 

  • כיצד להגיע להבנה מערכתית עמוקה של צרכי הלקוח בהווה ובעתיד.
  • כיצד לספק מכלול מגוון של מוצרים ושירותים המותאמים ללקוח.
  • יצירת מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוח המבוססת על אמון ושיתוף.
  • יוזמה ותעוזה באינטראקציה עם הלקוח.
  • יציאה מאזור הנוחות, עשיית הק"מ הנוסף עבור הלקוח.
  • תשאול והקשבה כמיומנויות הכרחיות להבנת צורכי הלקוח.

 

 

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ויחד נבחן כיצד נהפוך את מרכזי השירות שלכם למקור הכנסה חדש, ריווחי וצומח.